Fysioterapeut Bjerringbro

Fysioterapi og osteopati med base i Viborg, tæt på Bjerringbro, så hvis du bor i området, er vi lige i nærheden for at hjælpe dig med dine sundhedsbehov.

Viborg Rådhus busstoppested ligger lige ved siden af vores klinik, og her går der flere forskellige busser: 1, 61, 62, 64, 67, 740, 745, 766 og 940X.

Fra Bjerringbro station kan du tage toget hele vejen til Viborg station, hvor du blot skal tage bus 62, og så har du knap omkring 200 meters gågang for du står foran vores døre.

Fysioterapeut bjerringbro

Viborg Osteopati & Fysioterapi tilbyder:

Som fysioterapeut og osteopat er vores behandlingsfokus helhedsorienteret og individuelt tilpasset til netop dine behov. Vores mål er at hjælpe dig med at opnå en aktiv hverdag, hvor smerter ikke er en begrænsning.

Vores filosofi er at behandle kroppen som en helhed og ikke kun fokusere på det område, der giver dig smerte eller ubehag. Ved at tage hensyn til hele din krop og livsstil, kan vi bedre identificere de underliggende årsager til dine symptomer og skabe en behandlingsplan, der passer til dine behov og mål.

Vi tror på, at forebyggelse er bedre end helbredelse, så vi vil også give dig rådgivning og vejledning om, hvordan du kan opretholde en sund livsstil og reducere risikoen for skader eller smerter i fremtiden. Dette inkluderer bl.a. træningsvejledning, tilpasning af fysisk aktivitet, samt kognitive redskaber.

Du får en erfaren fysioterapeut:

Vi har mange års erfaring med smertetilstande og skader, herunder rygsmerter, nakkesmerter, skuldersmerter, knæsmerter, hovedpine, sportsskader og meget mere. Uanset om du er en atlet, der ønsker at forbedre din ydeevne, eller en person, der ønsker at opretholde en aktiv livsstil, kan vi hjælpe dig med at nå dine mål.

Det er vigtigt for os at du oplever en tryg, og professionel behandling. Vi vil arbejde tæt sammen med dig og give dig den bedste behandling og pleje, som du fortjener. Vi vil også sørge for at give dig den nødvendige tid og opmærksomhed, du har brug for, for at sikre at du føler dig godt tilpas under behandlingen.

Hos os kan du forvente en høj standard for professionel og personlig service. Vi er et team af autoriseret fysioterapeuter og osteopater med en omfattende uddannelse og træning inden for faget. Vi er også løbende opdateret med den nyeste viden og evidens indenfor vores felt for at sikre, at du altid modtager den bedst mulige behandling.

Hvis du har brug for en fysioterapeut og osteopat i Viborg eller i nærheden af Bjerringbro, så er vi her for at hjælpe dig. Du kan kontakte os for at aftale en tid eller hvis du har spørgsmål om vores behandlingsmetoder og tilgange. Du kan læse om vores åbningstider under kontakt, eller booke en tid online.

Kunne du godt tænke dig at læse lidt mere omkring hvad vi præcist tilbyder og hvad det indebærer, kan du se nedenstående behandlingsmuligheder og læse lidt mere om selve behandlingen:

Sportsskader

Akutte eller kroniske smerter